Brev:
Får han for lidt mad og hvornår skal jeg stoppe med at amme om dagen?
13. december 2011
Alder:
7 mdr.
Hej Helen :-)
Håber du kan hjælpe mig med en dagplan til min søn Viggo på 7 mdr. ( som jeg åbenbart har glemt alt om, eftersom jeg også har en søn på 2,9 år )
Viggo er en glad dreng. Han virker til at være meget tilfreds med tilværelsen. Han vil dog ikke gerne ligge på maven og kan ikke trille endnu, selvom vi øver en del.
Vores dage kan godt ser lidt forskellige ud, kommer lidt an på hvornår viggo vågner.
Fra ca. 02 om natten vågner han mange gange og vil ammes. Han bruger sut, men vil kun falde til ro ved mit bryst. Kan ikke rigtig finde ud af, om det er sult, trøst el rigtig hyggeligt. Jeg ammer ham ellers aldrig i søvne.
Jeg ønsker naturligvis at skære natamning ned/væk, da jeg bl.a. ikke får nok søvn.
kl. 6 vågner Viggo
kl. 7 Havregrød + vand
Omk. kl. 8 kører jeg den store i vuggestue, hvor Viggo falder i søvn i bilen.
Vågner omk. kl .9.30
kl.10 frugtmos + amning
kl.11.30 er han træt og bliver puttet.
kl. 13 Grød + vand
kl.16 Ammes og puttes
kl.18 Grødsagsmos + vand
kl.19 Ammes
kl.19.30 -20 puttes
kl.22.30 Ammes
kl.02 Ammes - 3-4 gange ind til vi står op kl.6
Ser dagplanen ok ud?
På forhånden mange tak
kærlig hilsen
Sandra
Ps han bøvser stadig meget, er det normalt?